YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

11 December 2012

dua belas haribulan dua belas dua ribu dua belas

Asalammualaikum and Good night everyone
Lol ,awat title blog Aku malam ni panjang sangat and awat lawa sangat kalau disebut oleh manusia-manusia yang sedang bertweet ,berupdate status di facebook about this title .Bagi Aku memang date 12.12.12 lawa and sedap bila menyebut Haha ( dah macam number apa tah ) Hahaha .Okay memang tarikh macam ni la remaja-remaji sekarang nak yang bermakna bagi date tersebut ,Tetapi janganlah terlampau taksub sangat about this date .Jangan terpengaruh dengan this date ,And anda jangan terpedaya atau lalai with this date .
Pada tarikh ini juga ramai manusia-manusia mengadakan kenduri kahwin ,Tunang ,Nikah and remaja-remaji sekarang nak bercouple pada tarikh ini .Lol .Bukan tak bagi but jangan terlampau taksub je pada tarikh tersebut .
Bagaimanapun ,kombinasi tarikh ini adalah sangat istimewa ,Kerana Aku dan mereka-mereka semua tidak akan menemuinya lagi seumur hidup kita ,hanya sekali .Conclusionya , semua tarikh itu adalah sama sahaja. Manusia perlu diingatkan , tidak ada tarikh yang baik atau tarikh yang kurang baik bagi manusia ciptaan Allah melainkan manusia itu sendiri yang melakukan kerosakan ke atas dirinya sendiri atau ke atas orang lain .
Berpada-padalah dalam menyambut ketibaan tarikh ini agar iman tidak rosak, akidah tidak tergelincir dan tarikh yang dianggap keramat ini seharusnya menjadi penggerak ke arah pembinaan insan kamil yang mampu meneruskan hidup di landasan taqwa dalam mencari keredhaan Allah SWT .
Aku tengok sampai trending lah tarikh ni dekat twitter .Fuyoooo .Hahaha Lol .Moral of the story tarikh dan hari kita di calendar semuanya bermakna buat Aku dan kamu-kamu semua ye .Hehe .Cuma atas kita je .I am sorry if any do you all feel to what to . ( Oh my English Hehe ) So ,renung-renungkan dan selamat malam .Lol Hahaha

Xoxo : H 

                                      Happy 12.12.12
                                      #121212VIday

No comments:

Post a Comment