YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

07 December 2012

I am back

Asalammualaikum everyone . 
I am back typing blog .Hikhik Al-maklum la I dah habis Sijil Pelajaran Malaysia 2012 pada four disember two thousand twelve Hahaha ,Dont be jealouse okay Haha . Ni ada berberapa situasi semasa exam berjalan dari five november until four disember .Haha Layannzzzz
                     

  Situation A : Dimana-mana sahaja
                              "Macam mana Spm " 
                    Aku :"Erm ,Alhamdulillah and kita tunggu results je la .Hahaha But paper one
                              Mathematics memang Aku nak terjun bangunan ,Tahu tak tak cukup masa
                             "Insyallah ( hang ,kau ) boleh Lulus "
                   Aku : "Insyallah lulus ,BUT Aku nak A ! 

Situation B : Keluar daripada dewan
                             Aku : "Kau jawab soalan no berapa ( soalan ni ditanyakan untuk paper Bm  
                                         Bi ,Sn ,Sastera ,Geo ,Perdagangan and sejarah )
                                         " Tak sama la kita ( erm ,nak sama juga ,monolog dalaman ) Haha
                            Aku : " Oh okay ,Jom kita balik .
                                       " ( Menyampah pula dengan dia ni  ) Bermonolog dalaman lagi .


Hahaha ,Inilah hasilnya bila Aku tak tahu nak typing apa .Moral of the story Berfikir sebelum menaip Hhahaha

No comments:

Post a Comment