YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

09 May 2013

kenapa ini semua terjadi ?

Asalammualaikum ,Kay Saya bo bo bosan .Bila nak start sambung study ni ,Hahaha .
Sekarang tidur ,makan ,tv ,online ,game and others.
Bosan dengan politik sekarang .
Datuk seri Najib Tun Razak ,please banyak bersabar .I love Pm .
GE13 dah lepas pun ,stop la membantah ,Awat sebelum ni tak bantah .
Tak payah la nak buat provokasi sana sini .
Menganggu masyrakat .
Business masyrakat terbantut .
tourist akan berkurangan ,maka ekonomi akan merosot
So ,pihak yang terlalu inginkan dssjhdjshfsu please la berfikir secara rasional
Kata Malaysia aman damai ,Tapi sekarang .
Ya Allah ,selamatkan Malaysia dari bala bencana ,
Saya tahu saya baru lapan belas tahun .Takada hak nak masuk campur semua ni .Tapi saya ada hak untuk memperkatakan .
Lima tahu akan datang saya juga pengundi .
Tak malu ke masyrakat luar tengok negara kita macam ni ? Mesti diaorang sekarang tengok berdance kan .Lol beronok-ronok.
Cukupla kerajaan Bn memerintah .
Kalau ptptn dihapuskan ,orang yang tak berapa nak ada tu macam mana  anak-anak depa nak belajar ? tak kan nak pi rompak bank So renung-renungkan ye .
Banyak lagi yang ingin saya perkatakan ,but saya hanya budak lapan belas tahun yang kurang ilmu politik malaysia .
So ,ahli-ahli politik tak kira parti apa pun ,berhijrah la ke arah Malaysia aman damai harmoni ,lupakan sengketa yang dahulu ,buka buku baru tutup buku lama ,rasuah ke apa ke lupakan .Jangan nak dibangkitkan lagi .
Kita rakyat Malaysia yang hidup aman sebelum ini .
Kita lihat lima tahun akan datang siapa yang benar atau tidak .
yang lepas biar dia lepas ,yang akan datang kita fikir-fikirkan .
InsyaAllah kalau politik dapat dibetulkan balik ,Malaysia akan ke persada antarabangsa 

Memohon maaf jika ada buat berberapa pihak yang kurang berpuasa hati dengan blog saya .

No comments:

Post a Comment