YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

10 April 2013

After Results

Hola and Yoo everybodayyy .Okay after results semua orang akan bertanya kepada kita :

    First situation .
Makhluk Allah swt : Lepas ni nak masuk mana ?
                   Aku  : Erm ,( Nada sedih ) Tak tahu la , tengok la apa yang dapat .( dalam hati berkata Lol ) 

                             Hahahaha .
   Second situation .
Makhluk Allah swt : Dah minta Upu ?
                   Aku    : ( Dengan nada seronoknya ) Erm ,belum Kahkah
Makhluk Allah swt : Amboi seronoknya ,Hahaha .

   Third situation .( Memang tak nak tengok Aku berjaya tapi nak tengok Aku bahagia ) hahah 
Makhluk Allah swt : Lepas ni boleh dah la kahwin ,tunggu orang masuk meminang .
                      Aku : ( Shhhh diam sebentar )
Makhluk Allah swt : Diam tanda setuju .Kahkah
                      Aku : ( Dalam hati berkata Aku kahwin sungguh nanti baru hang tau ) Weyh gila apa sambung 
                                sambung belajar pun belum dah nak kahwin .Aku tampaq hang laju-laju baru hang tau .

 Mat Luthfi the best bro .

Salam

No comments:

Post a Comment