YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

10 April 2013

Results

Asalammualaikum and hai everyone .WOW ...lama gila gua tak update blog ,Bak kata penulis-penulis blog yang aktif "Dah berhabuk dah blog kita" Hahaha .My blog pun lebih kureng juga la ,Kahkah .Since Aku balik Plkn baru ni Aku sign in my blog ,bayangkan.... Kahkah
Okay ,malas nak cakap panjang ,Cehh nampak tak tajuk dekat atas bout RESULTS .Alhamdulillah and Thanks to Allah SWT ,my SPM results are very satisfactory .NO FAILED .I did not expert yang Aku boleh dapat macam tu ,sedangkan time nak Spm Aku still buat tak tau .Hahaha ,But i'm thankful walaupun tak straight's A .
Jadi ,nak ucapkan banyak terima kasih kepada Mak ,Abah dan keluarga tercinta Hehehe ( Ayat macam budak straight's A ) tambah-tambah abah yang meghantar dan mengambil Aku ke sekolah dari tadika until I form five ,I really appreciate .and tambah-tambah to my sister Nayang yang setiap minggu datang melawat saya di Plkn Gopeng yang agak jauh dari hiruk pikuk bandar .Hahaha Senang cakap terima kasih kepada semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)
Terima kasih cikgu Hasriza and Hasmiza ajar saya Math
Thanks to teacher Mazilawati ajar saya Essay Bi
Terima kasih kepada cikgu Noriah ajar Bm
Terima kasih kepada cikgu Faridah ,cikgu Afizah ,cikgu Zalina ,ustazah Norhasfaiza ,cikgu Hasbe dan cikgu Haslinda :) I really miss my cikgu cikgi .

Salam

No comments:

Post a Comment